Årsmöte/Utskriftskväll-14 mars

Kvällen inleds med Årsmöte.
Därefter visar Lenny Johansson sina bilder “Från skog till kust” fram till fikat.
Lenny är en mångsidig naturfotograf och tillika klubbmedlem. Under Naturfotofestivalen 2014 visade Lenny bilder från naturen i Norden med titeln “Jakten på det vilda”. Denna klubbkväll bjuds det på en blandning av landskapsbilder och vilda djur från skog till kust.

Därefter är det kort paus med fika och sedan utskriftskväll.  Under vårens tre första klubbmöten finns det möjlighet att skriva upp sig på en lista som kommer att finnas i lokalen, och då det är begränsat med tid för utskrift är först till kvarn som gäller. De som anmält sig på listan kan denna kväll skriva ut 1-2 bilder per medlem till självkostnadspris.  För att det ska gå så smidigt och bra som möjligt tar man med sig ett USB-minne med 1-2 högupplösta och färdigskärpta bilder för utskrift. Mer info om detta under föregående klubbkvällar.

Vi ser fram emot en trevlig kväll tillsammans där vi tittar på varandras utskrifter, allteftersom de skrivs ut och delar med oss av våra fotostunder.